КОНТРОЛЬНО КАСОВЕ ОБЛАДНАННЯ

Зміст та дата проведення тематичної атестації

                                                                                      «Погоджено»
                                                                                       Заст. директора з НВЧ
                                                                                        __________ Н.А. Бідна

                                                                                                    «___» вересня 2014 року


                                ПОУРОЧНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

теоретичних і лабораторно-практичних занятьз предмету

«Контрольно-касове обладнання»

в групах підготовки інтегрованої професії
«Продавець продовольчих товарів (3-4розряд),
Контролер-касир (3-2 категорія)»
(Термін навчання – 1,5 роки)

№№
тем
№№
уроків
НАЗВА РОЗДІЛУ, ТЕМИ, ЦИКЛУ, УРОКУ
Кіль-кість годин
Дата занять, №№ груп


Контролер-касир (3 категорія)





2 курс, 1 семестр



1

 Вступ. Основні задачі предмету
1



1
Типи підприємств торгівлі   та сучасні форми торгівлі. Кваліфікаційна характеристика контролера – касира 
1


2

Контрольно-касові  машини.
91



2-3
Значення обліку грошових сум у торгівлі. Способи розрахунків з покупцями.
2



4
Переваги розрахунків через електронні контрольно – касові  апарати
1



5-6
Основні операції, які виконують ЕККА, фіскальні можливості.
2



7-8
Визначення термінів “регістратор розрахункових операцій”, ”розрахункова операція”, “електронний контрольно-касовий апарат”, ”фіскальні функції”.
2



9-10
Порядок застосування регістраторів розрахункових операцій відповідно до Закону України    "Про використання регістраторів розрахункових операцій в галузі торгівлі, громадського харчування та послуг” від 06.07.95р. № 265/95 ВР. Платоспроможність державних грошових знаків.
2



11-12
Вимоги до ЕККА.
2



13-14
Платоспроможність державних грошових знаків.
2



15-16
Основні типи ЕККА, моделі і модифікації..
2



17-18
Поняття про РОS – термінали Поняття про системні ЕККА.
2



19-20
Сканери штрих – кодів, їх види, застосування. Сканери штрих – кодів, їх види, застосування.
2



21-22
Порядок використання картридера (пристрою для здійснення безготівкового розрахунку із застосуванням платіжних карток).
2



23-24
Витратні матеріали при роботі з ЕККА та на різних видах ЕККА.
2



25-26
Правила техніки безпеки та пожежної безпеки при роботі з РРО
2



27-28
Підготовка ЕККА до роботи.
2



29-30
Робота в режимі реєстрації покупок для ЕККА різних   типів.
2



31-32
Порядок розрахунку із споживачами. Методи внесення та виведення службових сум.
2



33-34
Алгоритм робочого дня контролера – касира. Службові повідомлення. Повідомлення про помилки.
2



35
Основні звіти для ЕККА  різних типів. Подібність та різниця.
1



36
Підготовка грошей для здачі головному касиру.
1



37-39
Пояснення звітів. Правила експлуатації сучасних видів ЕККА.
3



40-41
Можливі неполадки при роботі з ЕККА та способи їх виправлення
2



42-43
Сервісне обслуговування ЕККА.
2



44-45
Загальна характеристика електротехнічних пристроїв у складі обладнання, яким користується контролер-касир.
2



46-47
Апаратура керування, захисту та комутації у складі обладнання, яким користується контролер-касир.
2



48-50
 Особливості експлуатації електронного обладнання(касові термінали, ЕОМ, допоміжне обладнання).
2



51-53
ЛПЗ № 1: практичне ознайомлення з конструктивними вузлами  ЕККА.
3



54-56
ЛПЗ № 2: робота з клавіатурою різних типів  ЕККА.
3



57-59
ЛПЗ№ 3: встановлення касової стрічки для ЕККА різних типів. Встановлення фарбуючої стрічки.
3



60-62
ЛПЗ № 4: підготовка ЕККА різних типів    до роботи
3



63-65
ЛПЗ№ 5: початок робочого дня контролера-касира на ЕККА різних типів.
3



66-69
ЛПЗ№ 6: отримання чеків  різних видів на ЕККА   різних типів.
4



70-72
ЛПЗ№ 7: анулювання продажу. Повне та часткове анулювання на ЕККА.
3



73-76
ЛПЗ№ 8: анулювання продажу. Повне та часткове анулювання на ЕККА  різних типів.
4



77-80
ЛПЗ№ 9: поточний звіт на   ЕККА .Пояснення звітів.
4



81-83
ЛПЗ№ 10: завершення робочого дня на різних типах  ЕККА.
3



84-86
ЛПЗ№11: інкасація. Звіт з обнуленням. Пояснення звіту. Заповнення «Книги обліку розрахункових операцій».
3



87-89
ЛПЗ№ 12: звіт фіскальної пам’яті за період на ЕККА.
3



90-92
ЛПЗ№ 13: звіт фіскальної пам’яті за період на ЕККА  різних типів
3


2

Немеханічне обладнання в торгівлі. Торговий інвентар
6



93
Меблі для підприємств торгівлі. Види, призначення, класифікація, догляд
1



94
Торговий інвентар. Класифікація, призначення, зберігання, догляд. 
1



95
Значення застосування, класифікація, вимоги до немеханічного устаткування. Модульні прилавки, вітрини, касові кабіни, стелажі. Види немеханічного устаткування, призначення, догляд, безпека при використанні, утримання та перевірка справності.
1



96-97
ЛПЗ № 14: підготовка робочого місця контролера-касира до роботи. Ознайомлення з інвентарем.
2



98
Підсумковий урок на 3 категорію
1




                                                                             Всього годин 3 категорії
98




Контролер-касир (2 категорія)



1

Контрольно-касові  машини.
48



1
Кваліфікаційна характеристика контролера-касира другої категорії.
1



2-3
Складання реєстру товарів для програмування ЕККА різних типів.
2



4-5
Форми розрахунку з покупцями за кредитними картками. Штрихове кодування товару, правила розшифровки коду артикула.
2



6-7
Порядок ведення книги обліку розрахункових операцій, та виконання денного звіту з обнуленням.
2



8-9
Порядок програмування ЕККА різних типів.
2



10-11
Оперативна та фіскальна пам’ять ЕККА, робочі та програмні модулі.
2



12
Поняття про таблиці та їх поля.
1



13-14
Визначення  параметрів товару та занесення до полів, в різних типах ЕККА.
2



15-16
Порядок роботи в системі єдиного вузла розрахунку.
2



17-18
Технічні засоби штрихового кодування. Порядок та умови маркування товарів внутрішніми штриховими кодами.
2



19-20
POS-термінал – принцип роботи, та повсякденні операції, ведення книги обліку розрахункових операцій.
2



21-22
Функції клавіш ЕККА різних типів при програмуванні. Оперативне корегування ціни та кількості товару.
2



23-24
Основи безпечної експлуатації електричного обладнання контролером-касиром.
2



25-27
ЛПЗ № 1:обслуговування покупців через POS-термінал (в умовах виробництва).
3



28-29
ЛПЗ№ 2:  значення клавіш в режимі програмування для різних типів ЕККА. Робота з алфавітом.
2



30
ЛПЗ№ 3: робота з таблицею № 1 “Артикули та артикульні групи” для різних типів ЕККА.
1



31
ЛПЗ№ 4: оперативне коригування, та запасу товару, ціни, перевірка цін та звіт по параметрам артикулів для різних типів ЕККА.
1



32-33
ЛПЗ№ 5: робота з таблицею № 3 „Оператори” і таблицею № 4 «Параметри клавіш +% та -%» для різних типів ЕККА.
2



34-35
ЛПЗ № 6: робота з таблицею № 7 “Дата і час” для різних типів ЕККА.
2



36-37
ЛПЗ№ 7: порядок ведення книги обліку розрахункових операцій, та виконання денного звіту з обнуленням.
2



38
ЛПЗ№ 8: програмування відділів. Роздрукування за відділами.
1



39-40
ЛПЗ№ 9: програмування параметрів товару. Роздрукування за кодами.
2



41-42
ЛПЗ№ 10: програмування надбавок та знижок, коригування часу.
2



43-44
ЛПЗ№ 11: алгоритм робочого дня контролера-касира третьої категорії (робота з використанням карток та касових апаратів в умовах виробництва).
2



45-46
Повторення
2



47
Директорська контрольна робота
1



48
Підсумковий урок
1




                                                                                    Всього годин 2 категорії
48




                                                                                    Всього годин на предмет
146



           


Навчальний блок

Контрольний блок

                                                                          Критерії
кваліфікаційної атестації випускника 
з професії “Контролер-касир” код 4211
Рівень кваліфікації 3 категорія




І рівень - початковий
Бали
Знає
Бали
Уміє
1
Учень (слухач ) має  незначні  базові  знання  та     відтворює на рівні розпізнання основні елементи (фрагменти) навчального матеріалу, знає асортимент товарів та роздрібні ціни. Знання  потребують  постійної підтримки.
1
Учень (слухач) має  незначні  базові  навички  і  здатний  виконувати  прості  завдання у  структурованому  середовищі  відтворює на рівні розпізнання окремі компоненти  професійних знань, ознайомлюється з асортиментом товарів,  цінами, на них перевіряє кількість, масу, ціну, якість товару, що відпускається споживачу. Знання  потребують  постійної підтримки.

Кваліфікаційний  розряд  не  встановлюється
2
Учень (слухач ) має  незначні  базові  знання  та відтворює під прямим керівництвом на рівні розпізнання основні елементи (фрагменти) навчального матеріалу пов’язаного з правилами продажу товарів у структурованому  середовищі. Знання  потребують 
постійної підтримки
2
Учень (слухач) під прямим керівництвом відтворює на рівні розпізнання окремі компоненти професійних знань, пов’язаних з доглядом за електромеханічним обладнанням. Знання  потребують  постійної підтримки

Кваліфікаційний  розряд  не  встановлюється
3
  Учень (слухач ) має  незначні  базові  знання  та     відтворює  під прямим керівництвом на рівні розпізнання основні елементи (фрагменти) навчального матеріалу пов’язаного з: виконуванням  окремих елементів при роботі з електронним контрольно-касовим апаратом у  структурованому  середовищі. Знання  потребують  постійної підтримки
3
Учень (слухач) має  незначні  базові  навички  і  здатний під прямим керівництвом відтворює на рівні розпізнання окремі компоненти  професійних знань , пов’язаних з отриманням чеків по кодованому товару. Знання  потребують  постійної підтримки


Кваліфікаційний  розряд  не  встановлюється

ІІ рівень - середній
4
Учень (слухач ) має  обмежений  обсяг  знань  та  більш  широкі компетенції, які є в основному  конкретними  і  загальними  за  характером. 
Відтворює основні елементи (фрагменти) навчального матеріалу пов’язаного з правилами розрахунку із споживачами.  Застосовує  знання  під  керівництвом   викладача   у  контрольованому  середовищі. Несе  часткову  відповідальність  за  своє  навчання.
4
Учень (слухач) ) має  обмежений  обсяг  навичок  та  більш  широкі компетенції, які є в основному  конкретними  і  загальними  за характером.   
Відтворює  окремі компоненти  професійних знань: виконує окремі елементи при роботі з електронним контрольно-касовим апаратом: заправляє контрольну і касову стрічки, підраховує вартість покупки, прибирає нереалізовані товари і тару.
Застосовує  навички  під  керівництвом   майстра  виробничого  навчання   у  контрольованому  середовищі. Несе  часткову  відповідальність  за  своє  навчання.

5
Учень (слухач )  ) має  обмежений  обсяг  знань  та  більш  широкі компетенції, які є в основному  конкретними  і  загальними  за  характером. 
Відтворює основні елементи (фрагменти) навчального матеріалу пов’язаного з: перевіркою найменування, кількості, ціни  та якості товару, знає асортимент та роздрібні ціни товарів,  правила і норми охорони праці і виробничої санітарії.
Застосовує  знання  під  керівництвом   викладача   у  контрольованому  середовищі. Несе  часткову  відповідальність  за  своє  навчання.
5
Учень (слухач) ) має  обмежений  обсяг  навичок  та  більш  широкі компетенції, які є в основному  конкретними  і  загальними  за характером.   
Відтворює основні прийоми і технологічні операції пов’язані з: перевіркою цін та якості товару, виконує основні прийоми при роботі з електронним контрольно-касовим апаратом (заправляє контрольну і касову стрічки, записує показання лічильника,  отримує гроші, розміщує їх у грошовому ящику, видає здачу. Застосовує  навички  під  керівництвом   майстра  виробничого  навчання   у  контрольованому  середовищі. Несе  часткову  відповідальність  за  своє  навчання.

6
Учень (слухач ) має  обмежений  обсяг  знань  та  більш  широкі компетенції, які є в основному  конкретними  і  загальними  за  характером. 
Відтворює основний навчальний матеріал пов’язаний з: порядком одержання, зберігання і видавання коштів.
Застосовує  знання  під  керівництвом   викладача   у  контрольованому  середовищі. Несе  часткову  відповідальність  за  своє  навчання.
6
Учень (слухач ) має  обмежений  обсяг  навичок  та  більш  широкі компетенції, які є в основному  конкретними  і  загальними  за характером.   
Відтворює основний навчальний матеріал  пов’язаний з: контролем чіткості реквізитів на чековій і контрольній стрічках, переводить нумератор на нулі, встановлює дататор, одержує розмінну монету, розміщує в касовій шухляді.  Застосовує  навички  під  керівництвом   майстра  виробничого  навчання   у  контрольованому  середовищі. Несе  часткову  відповідальність  за  своє  навчання.

ІІІ рівень - достатній
7
Учень (слухач)  має  широкі загальні  питання   та  базові  теоретичні  знання , визначається  здатність виконувати  завдання  під  керівництвом.
Відтворює суть основних положень навчального матеріалу пов’язаного з роботою електронного контрольно-касового апарату, визначенням платоспроможності державних грошових знаків. Відповідає  за  власне  навчання.
7
Учень (слухач ) має  широкі загальні  питання   та  базові  практичні  знання , визначається  здатність виконувати  завдання  під  керівництвом. Має  конкретний  обмежений  досвід  практики.
Відтворює основні професійні знання, та правильно виконує прийоми і технологічні операції,  пов’язані з роботою з електронним контрольно-касовим апаратом, на рівні розпізнавання може провести денні звіти, прибирає нереалізовані товари і тару.
 Відповідає  за  власне  навчання.
8
Учень (слухач) має  широкі загальні  питання   та  базові  теоретичні  знання , визначається  здатність виконувати  завдання  під  керівництвом.
Відтворює суть основних положень навчального матеріалу, виконує основні елементи при роботі з електронним контрольно-касовим апаратом.
Відповідає  за  власне  навчання.
8
Учень (слухач ) відтворює основні професійні знання, та правильно виконує прийоми і технологічні операції, контролює терміни реалізації товарів
Має обмежений досвід практики у конкретному аспекті роботи.

9
Учень (слухач) має  широкі загальні  питання   та  базові  теоретичні  знання , визначається  здатність виконувати  завдання  під  керівництвом.
Володіє основним навчальним матеріалом, знає порядок виконання касових операцій.  
Відповідає  за  власне  навчання.
9
Учень (слухач ) правильно виконує переважну більшість прийомів і технологічних операцій,  пов’язаних з роботою з електронним контрольно-касовим апаратом, підраховує вартість покупки, отримує гроші, видає здачу, повертає грошу за невикористаний чек.
Має обмежений досвід практики у конкретному аспекті роботи.
 

ІYрівень - високий
10
Учень (слухач) має  значні  конкретні  теоретичні  знання і навички. Визначається  здатність  застосувати  спеціальні  знання, навички та компетенції і  вирішувати  проблеми  незалежно.
Виконує основні режими при роботі з електронним контрольно-касовим апаратом.
Здатний  до  самокерування  при  навчанні.
10
Учень (слухач)  має  значні  конкретні  теоретичні  знання і навички. Визначається  здатність  застосувати  спеціальні  знання, навички та компетенції і  вирішувати  проблеми  незалежно.
Виконує основні режими роботи з електронним контрольно-касовим апаратом, підраховує гроші, здає їх  у встановленому порядку
Здатний  до  самокерування,  має  практичний  досвід  у  роботі  як  у простих,  так  і  виняткових  ситуаціях
11
Учень (слухач) має  значні  конкретні  теоретичні  знання  . Визначається  здатність  застосувати  спеціальні  знання, навички та компетенції і  вирішувати  проблеми  незалежно.
Володіє узагальненими знаннями навчального матеріалу,  знає правила експлуатації електронних контрольно-касових апаратів
Здатний  до  самокерування  при  навчанні.
11
Учень (слухач)  має  значні  конкретні  практичні    навички. Визначається  здатність  застосувати  спеціальні  знання, навички та компетенції і  вирішувати  проблеми  незалежно.
Володіє професійними знаннями у повному обсязі та самостійно правильно впевнено виконує всі прийоми і технологічні операції, необхідні для виконання даної роботи,  пов’язаної з підготовкою товару до продажу, звіряє суми реалізації з показниками касових лічильників.
Здатний  до  самокерування,  має  практичний  досвід  у  роботі  як  у простих,  так  і  виняткових  ситуаціях
12
Учень (слухач) має  значні  конкретні  теоретичні  знання і навички. Визначається  здатність  застосувати  спеціальні  знання, навички та компетенції і  вирішувати  проблеми  незалежно.
Виконує основні режими при роботі з електронним контрольно-касовим апаратом, знає правила експлуатації сучасних видів ЕККА.
Здатний  до  самокерування  при  навчанні.
12
Учень (слухач)  має  значні  конкретні  теоретичні  знання і навички. Визначається  здатність  застосувати  спеціальні  знання, навички та компетенції і  вирішувати  проблеми  незалежно.
 Володіє системними професійними знаннями в повному обсязі та бездоганно виконує всі прийоми технологічної операції, усуває дрібні неполадки.
Здатний  до  самокерування,  має  практичний  досвід  у  роботі  як  у простих,  так  і  виняткових  ситуаціях





Критерії
кваліфікаційної атестації випускника
з професії “Контролер-касир” код 4211
Рівень кваліфікації 2 категорія
Крім вимог, передбачених критеріями оцінювання навчальних досягнень з професійної підготовки за 3 категорією.


І рівень - початковий
Бали
Знає
Бали
Уміє
1
Учень (слухач )має  незначні  базові  знання та відтворює на рівні розпізнання основні елементи (фрагменти) навчального матеріалу підготовки товарів до продажу. Знання  потребують  постійної  підтримки.
1
Учень (слухач ) має  незначні  базові  навички та     відтворює на рівні розпізнання основні елементи (фрагменти) навчального матеріалу при роботі з товарами на складі та електронним контрольно-касовим апаратом у  структурованому  середовищі.
Знання  потребують  постійної  підтримки


Кваліфікаційний  розряд  не  встановлюється
2
Учень (слухач ) має  незначні  базові  знання   та відтворює  у  структурованому  середовищі  на рівні розпізнання основні елементи (фрагменти) навчального матеріалу пов’язаного з: підготовкою товару до продажу.
Знання  потребують  постійної  підтримки
2
Учень (слухач) має  незначні  базові  навички  та  відтворює у  структурованому  середовищі окремі елементи з: прийомки товару.
Знання  потребують  постійної  структурованою підтримки


Кваліфікаційний  розряд  не  встановлюється
3
Учень (слухач ) має  незначні   базові  знання  та  відтворює   у  структурованому  середовищі  основні елементи (фрагменти) навчального матеріалу пов’язаного з перевіркою наявності штрихового коду та інших штрихових позначок на товарах.
Знання  потребують  постійної  підтримки

3
Учень (слухач) має  незначні  базові  навички  та відтворює   у  структурованому  середовищі окремі компоненти професійних знань, пов’язаних з перевіркою наявності штрихового коду та інших штрихових позначок на товарах.
Знання  потребують  постійної  структурованої підтримки

Кваліфікаційний  розряд  не  встановлюється

ІІ рівень - середній
4
Учень (слухач ) має  обмежений  обсяг  знань  та  більш  широкі компетенції, які є в основному  конкретними  і  загальними  за  характером. 
Відтворює основні елементи (фрагменти) навчального
матеріалу пов’язаного з:
підготовкою товару до продажу, а саме: перевіркою найменування, кількості та якості товару, протиранням, прикріплюванням ярликів.
Застосовує  знання  під  керівництвом   викладача   у  контрольованому  середовищі. Несе  часткову  відповідальність  за  своє  навчання.
4
Учень (слухач) ) має  обмежений  обсяг  навичок  та  більш  широкі компетенції, які є в основному  конкретними  і  загальними  за характером.   
Відтворює окремі компоненти  професійних знань, пов’язаних з перевіркою найменування товарів та прикріплює ярлики. 
Застосовує  навички  під  керівництвом   майстра  виробничого  навчання   у  контрольованому  середовищі. Несе  часткову  відповідальність  за  своє  навчання.

5
Учень (слухач )  ) має  обмежений  обсяг  знань  та  більш  широкі компетенції, які є в основному  конкретними  і  загальними  за  характером. 
Відтворює основні елементи (фрагменти) навчального матеріалу пов’язаного з: підготовкою товару до продажу, а саме: перевіркою найменування, кількістю та якістю товару, знає асортимент та роздрібні ціни товарів,  пропонує нові і взаємозамінні товари.
Застосовує  знання  під  керівництвом   викладача   у  контрольованому  середовищі. Несе  часткову  відповідальність  за  своє  навчання.


5
Учень (слухач) ) має  обмежений  обсяг  навичок  та  більш  широкі компетенції, які є в основному  конкретними  і  загальними  за характером.   
Відтворює основні прийоми і технологічні операції пов’язані з: підготовкою товару до продажу, а саме перевіркою кількості та якості товару. 
Застосовує  навички  під  керівництвом   майстра  виробничого  навчання   у  контрольованому  середовищі. Несе  часткову  відповідальність  за  своє  навчання.

6
Учень (слухач ) ) має  обмежений  обсяг  знань  та  більш  широкі компетенції, які є в основному  конкретними  і  загальними  за  характером. 

Відтворює основний навчальний матеріал загального характеру, а саме: проводить ідентифікацію товарів, надає покупцям допомогу в пакуванні товару. Знає правила  і норми охорони праці,  протипожежного захисту, виробничої санітарії та особистої гігієни.
Застосовує  знання  під  керівництвом   викладача   у  контрольованому  середовищі. Несе  часткову  відповідальність  за  своє  навчання.

6
Учень (слухач ) ) має  обмежений  обсяг  навичок  та  більш  широкі компетенції, які є в основному  конкретними  і  загальними  за характером.   

Відтворює основний навчальний матеріал  пов’язаний з: підготовкою товару до продажу, а саме: консультує покупця про ціну, властивості і якість товарів, пропонує нові та взаємозамінні товари, проводить ідентифікацію товарів, надає покупцям допомогу в пакуванні товару.
Застосовує  навички  під  керівництвом   майстра  виробничого  навчання   у  контрольованому  середовищі. Несе  часткову  відповідальність  за  своє  навчання.

7
Учень (слухач)  має  широкі загальні  питання   та  базові  теоретичні  знання , визначається  здатність виконувати  завдання  під  керівництвом.

Відтворює суть основних положень навчального матеріалу пов’язаного з: підготовкою товару до продажу,  знає порядок одержання, зберігання і видавання коштів, контролює своєчасність наповнення асортименту товарів.
Відповідає  за  власне  навчання.

7
Учень (слухач ) має  широкі загальні  питання   та  базові  практичні  знання , визначається  здатність виконувати  завдання  під  керівництвом. Має  конкретний  обмежений  досвід  практики.

Відтворює основні професійні знання, та правильно виконує прийоми і технологічні операції,  пов’язані з: підготовкою товару до продажу, а саме: перевіркою. знає асортимент та роздрібні ціни товарів,  знає порядок одержання, зберігання і видавання коштів, правила продажу продовольчих
товарів проводить ідентифікацію товарів, надає покупцям допомогу в пакуванні товару.
Відповідає  за  власне  навчання.

8
Учень (слухач) має  широкі загальні  питання   та  базові  теоретичні  знання , визначається  здатність виконувати  завдання  під  керівництвом.
Відтворює суть основних положень навчального матеріалу пов’язаного з: підготовкою товару до продажу, може закодувати товар, поміняти ціну,  знає основні пакувальні матеріали та методи пакування товару. 
Відповідає  за  власне  навчання

8
Учень (слухач ) відтворює основні професійні знання, та правильно виконує прийоми і технологічні операції,  пов’язані з: підготовкою товару до продажу,  розміщенням і викладкою з допомогою майстра виробничого навчання може закодувати товар, поміняти ціну. 
Має обмежений досвід практики у конкретному аспекті роботи.

9
Учень (слухач) має  широкі загальні  питання   та  базові  теоретичні  знання , визначається  здатність виконувати  завдання  під  керівництвом.
Володіє основним навчальним матеріалом  пов’язаним з: підготовкою товару до продажу, а саме: основні правила оформлення прилавочних внутрішньо магазинних вітрин.
Відповідає  за  власне  навчання.
9
Учень (слухач ) володіє основними професійними знаннями та правильно виконує переважну більшість прийомів і технологічних операцій, бере участь в оформлені прилавочних і внутрішньо магазинних вітрин
Має обмежений досвід практики у конкретному аспекті роботи.

ІV рівень - високий

10
Учень (слухач) має  значні  конкретні  теоретичні  знання і навички. Визначається  здатність  застосувати  спеціальні  знання, навички та компетенції і  вирішувати  проблеми  незалежно.
Володіє глибокими, міцними знаннями  навчального матеріалу, контролює своєчасність наповнення асортименту товарів, знає порядок роботи в системі єдиного вузла розрахунку
Здатний  до  самокерування  при  навчанні.

10
Учень (слухач)  має  значні  конкретні  теоретичні  знання і навички. Визначається  здатність  застосувати  спеціальні  знання, навички та компетенції і  вирішувати  проблеми  незалежно.
Володіє професійними знаннями, передбаченими навчальною програмою, та самостійно, правильно, впевнено виконує всі прийоми і технологічні операції, необхідні для виконання даної роботи,  пов’язаної  з: підготовкою товару до продажу, а саме: контролює своєчасність наповнення асортименту товарів, виконує основні режими роботи з  електронним контрольно-касовим апаратом,  складає акти по невикористаних чеках.
Здатний  до  самокерування,  має  практичний  досвід  у  роботі  як  у простих,  так  і  виняткових  ситуаціях



11
Учень (слухач) має  значні  конкретні  теоретичні  знання  . Визначається  здатність  застосувати  спеціальні  знання, навички та компетенції і  вирішувати  проблеми  незалежно.
Володіє узагальненими знаннями  навчального матеріалу пов’язаного з: маркуванням  товарів, внутрішніми штриховими кодами,  знає порядок ведення касового журналу  та касової звітності.
Здатний  до  самокерування  при  навчанні.

11
Учень (слухач)  має  значні  конкретні  практичні    навички. Визначається  здатність  застосувати  спеціальні  знання, навички та компетенції і  вирішувати  проблеми  незалежно.
Володіє професійними знаннями в повному обсязі та самостійно правильно, впевнено виконує всі прийоми і технологічні операції, необхідні для виконання даної роботи, веде касовий журнал, складає касову звітність.
Здатний  до  самокерування,  має  практичний  досвід  у  роботі  як  у простих,  так  і  виняткових  ситуаціях

12
Учень (слухач) має  значні  конкретні  теоретичні  знання і навички. Визначається  здатність  застосувати  спеціальні  знання, навички та компетенції і  вирішувати  проблеми  незалежно.
Володіє системними знаннями  навчального матеріалу, виконує основні  режими при роботі з електронним контрольно-касовим апаратом та ваговимірювальним обладнанням та іншими технічними засобами. 
Здатний  до  самокерування  при  навчанні.

12
Учень (слухач)  має  значні  конкретні  теоретичні  знання і навички. Визначається  здатність  застосувати  спеціальні  знання, навички та компетенції і  вирішувати  проблеми  незалежно.
Володіє системними професійними знаннями в повному обсязі та бездоганно виконує всі прийоми і технологічні операції, необхідні для виконання даної роботи, пов’язаної  з: підготовкою товару до продажу, виконує основні режими роботи з  електронним контрольно-касовим апаратом , ваговимірювальним обладнанням   та іншим технологічним обладнанням, приймає участь у підготовці товарів до інвентаризації.
Здатний  до  самокерування,  має  практичний  досвід  у  роботі  як  у простих,  так  і  виняткових  ситуаціях


Підсумки тематичної атестації

Немає коментарів:

Дописати коментар