Зміст та дата проведення тематичної атестації
«Погоджено»
Заст. директора з НВЧ
__________ Н.А. Бідна
«___»
вересня 2014 року
ПОУРОЧНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
теоретичних і лабораторно-практичних занятьз предмету
«Контрольно-касове обладнання»
в групах підготовки
інтегрованої професії
«Продавець
продовольчих товарів (3-4розряд),
Контролер-касир (3-2 категорія)»
(Термін
навчання – 1,5 роки)
№№
тем
|
№№
уроків
|
НАЗВА
РОЗДІЛУ, ТЕМИ, ЦИКЛУ, УРОКУ
|
Кіль-кість
годин
|
Дата
занять, №№ груп
|
|
Контролер-касир (3 категорія)
|
|||||
2 курс, 1 семестр
|
|||||
1
|
Вступ. Основні задачі предмету
|
1
|
|||
1
|
Типи підприємств торгівлі та сучасні форми торгівлі. Кваліфікаційна
характеристика контролера – касира
|
1
|
|||
2
|
Контрольно-касові машини.
|
91
|
|||
2-3
|
Значення обліку грошових
сум у торгівлі. Способи розрахунків з покупцями.
|
2
|
|||
4
|
Переваги розрахунків через
електронні контрольно – касові апарати
|
1
|
|||
5-6
|
Основні операції, які
виконують ЕККА, фіскальні можливості.
|
2
|
|||
7-8
|
Визначення термінів
“регістратор розрахункових операцій”, ”розрахункова операція”, “електронний
контрольно-касовий апарат”, ”фіскальні функції”.
|
2
|
|||
9-10
|
Порядок застосування регістраторів розрахункових
операцій відповідно до Закону України
"Про використання регістраторів розрахункових операцій в галузі
торгівлі, громадського харчування та послуг” від 06.07.95р. № 265/95 ВР.
Платоспроможність державних грошових знаків.
|
2
|
|||
11-12
|
Вимоги до ЕККА.
|
2
|
|||
13-14
|
Платоспроможність державних грошових знаків.
|
2
|
|||
15-16
|
Основні типи ЕККА, моделі і модифікації..
|
2
|
|||
17-18
|
Поняття про РОS – термінали Поняття про
системні ЕККА.
|
2
|
|||
19-20
|
Сканери штрих – кодів, їх види, застосування.
Сканери штрих – кодів, їх види, застосування.
|
2
|
|||
21-22
|
Порядок використання картридера (пристрою для
здійснення безготівкового розрахунку із застосуванням платіжних карток).
|
2
|
|||
23-24
|
Витратні матеріали при роботі з ЕККА та на різних
видах ЕККА.
|
2
|
|||
25-26
|
Правила техніки безпеки та пожежної безпеки при
роботі з РРО
|
2
|
|||
27-28
|
Підготовка ЕККА до роботи.
|
2
|
|||
29-30
|
Робота в режимі реєстрації покупок для ЕККА різних типів.
|
2
|
|||
31-32
|
Порядок розрахунку із споживачами. Методи внесення
та виведення службових сум.
|
2
|
|||
33-34
|
Алгоритм робочого дня контролера – касира.
Службові повідомлення. Повідомлення про помилки.
|
2
|
|||
35
|
Основні звіти для ЕККА різних типів. Подібність та різниця.
|
1
|
|||
36
|
Підготовка грошей для здачі головному касиру.
|
1
|
|||
37-39
|
Пояснення звітів. Правила експлуатації сучасних
видів ЕККА.
|
3
|
|||
40-41
|
Можливі неполадки при
роботі з ЕККА та способи їх виправлення
|
2
|
|||
42-43
|
Сервісне обслуговування ЕККА.
|
2
|
|||
44-45
|
Загальна характеристика
електротехнічних пристроїв у складі обладнання, яким користується
контролер-касир.
|
2
|
|||
46-47
|
Апаратура керування, захисту та комутації у складі
обладнання, яким користується контролер-касир.
|
2
|
|||
48-50
|
Особливості експлуатації електронного
обладнання(касові термінали, ЕОМ, допоміжне обладнання).
|
2
|
|||
51-53
|
ЛПЗ № 1: практичне ознайомлення з конструктивними вузлами ЕККА.
|
3
|
|||
54-56
|
ЛПЗ № 2: робота з клавіатурою
різних типів ЕККА.
|
3
|
|||
57-59
|
ЛПЗ№ 3: встановлення касової стрічки для ЕККА різних типів.
Встановлення фарбуючої стрічки.
|
3
|
|||
60-62
|
ЛПЗ № 4: підготовка ЕККА різних типів до роботи
|
3
|
|||
63-65
|
ЛПЗ№ 5: початок робочого дня контролера-касира на ЕККА різних
типів.
|
3
|
|||
66-69
|
ЛПЗ№ 6: отримання чеків різних видів на ЕККА різних типів.
|
4
|
|||
70-72
|
ЛПЗ№ 7: анулювання продажу. Повне та часткове
анулювання на ЕККА.
|
3
|
|||
73-76
|
ЛПЗ№ 8: анулювання продажу. Повне та часткове анулювання на
ЕККА різних типів.
|
4
|
|||
77-80
|
ЛПЗ№ 9: поточний звіт на
ЕККА .Пояснення звітів.
|
4
|
|||
81-83
|
ЛПЗ№ 10: завершення робочого дня на різних типах ЕККА.
|
3
|
|||
84-86
|
ЛПЗ№11: інкасація. Звіт з обнуленням. Пояснення
звіту. Заповнення «Книги обліку розрахункових операцій».
|
3
|
|||
87-89
|
ЛПЗ№ 12: звіт фіскальної пам’яті за період на ЕККА.
|
3
|
|||
90-92
|
ЛПЗ№ 13: звіт фіскальної пам’яті за період на
ЕККА різних типів
|
3
|
|||
2
|
Немеханічне
обладнання в торгівлі. Торговий інвентар
|
6
|
|||
93
|
Меблі
для підприємств торгівлі. Види, призначення, класифікація, догляд
|
1
|
|||
94
|
Торговий інвентар. Класифікація, призначення,
зберігання, догляд.
|
1
|
|||
95
|
Значення
застосування, класифікація, вимоги до немеханічного устаткування. Модульні
прилавки, вітрини, касові кабіни, стелажі. Види немеханічного устаткування,
призначення, догляд, безпека при використанні, утримання та перевірка
справності.
|
1
|
|||
96-97
|
ЛПЗ №
14: підготовка
робочого місця контролера-касира до роботи. Ознайомлення з інвентарем.
|
2
|
|||
98
|
Підсумковий урок на 3
категорію
|
1
|
|||
Всього годин 3 категорії
|
98
|
||||
Контролер-касир (2
категорія)
|
|||||
1
|
Контрольно-касові машини.
|
48
|
|||
1
|
Кваліфікаційна
характеристика контролера-касира другої категорії.
|
1
|
|||
2-3
|
Складання реєстру товарів для програмування ЕККА
різних типів.
|
2
|
|||
4-5
|
Форми
розрахунку з покупцями за кредитними картками. Штрихове кодування товару,
правила розшифровки коду артикула.
|
2
|
|||
6-7
|
Порядок ведення книги обліку розрахункових операцій,
та виконання денного звіту з обнуленням.
|
2
|
|||
8-9
|
Порядок програмування ЕККА різних типів.
|
2
|
|||
10-11
|
Оперативна та фіскальна пам’ять ЕККА, робочі та
програмні модулі.
|
2
|
|||
12
|
Поняття про таблиці та їх поля.
|
1
|
|||
13-14
|
Визначення
параметрів товару та занесення до полів, в різних типах ЕККА.
|
2
|
|||
15-16
|
Порядок роботи в системі єдиного вузла розрахунку.
|
2
|
|||
17-18
|
Технічні засоби штрихового кодування. Порядок та
умови маркування товарів внутрішніми штриховими кодами.
|
2
|
|||
19-20
|
POS-термінал – принцип роботи, та повсякденні операції,
ведення книги обліку розрахункових операцій.
|
2
|
|||
21-22
|
Функції
клавіш ЕККА різних типів при програмуванні. Оперативне корегування ціни та
кількості товару.
|
2
|
|||
23-24
|
Основи
безпечної експлуатації електричного обладнання контролером-касиром.
|
2
|
|||
25-27
|
ЛПЗ № 1:обслуговування покупців через POS-термінал (в умовах виробництва).
|
3
|
|||
28-29
|
ЛПЗ№ 2: значення
клавіш в режимі програмування для різних типів ЕККА. Робота з алфавітом.
|
2
|
|||
30
|
ЛПЗ№ 3: робота з таблицею № 1 “Артикули та артикульні групи”
для різних типів ЕККА.
|
1
|
|||
31
|
ЛПЗ№ 4: оперативне коригування, та запасу товару, ціни,
перевірка цін та звіт по параметрам артикулів для різних типів ЕККА.
|
1
|
|||
32-33
|
ЛПЗ№ 5: робота з таблицею № 3 „Оператори” і таблицею № 4
«Параметри клавіш +% та -%» для різних типів ЕККА.
|
2
|
|||
34-35
|
ЛПЗ № 6: робота з таблицею № 7 “Дата і час” для різних типів
ЕККА.
|
2
|
|||
36-37
|
ЛПЗ№ 7: порядок ведення книги обліку розрахункових операцій,
та виконання денного звіту з обнуленням.
|
2
|
|||
38
|
ЛПЗ№ 8: програмування відділів. Роздрукування за відділами.
|
1
|
|||
39-40
|
ЛПЗ№ 9: програмування параметрів товару. Роздрукування за
кодами.
|
2
|
|||
41-42
|
ЛПЗ№ 10: програмування надбавок та знижок, коригування часу.
|
2
|
|||
43-44
|
ЛПЗ№ 11: алгоритм робочого дня контролера-касира третьої
категорії (робота з використанням карток та касових апаратів в умовах
виробництва).
|
2
|
|||
45-46
|
Повторення
|
2
|
|||
47
|
Директорська контрольна
робота
|
1
|
|||
48
|
Підсумковий урок
|
1
|
|||
Всього годин 2 категорії
|
48
|
||||
Всього годин на предмет
|
146
|
Контрольний блок
Критерії
кваліфікаційної атестації випускника
з професії “Контролер-касир” код 4211
Рівень кваліфікації 3 категорія
І рівень - початковий
|
|||
Бали
|
Знає
|
Бали
|
Уміє
|
1
|
Учень (слухач )
має незначні базові
знання та відтворює на рівні розпізнання основні
елементи (фрагменти) навчального матеріалу, знає асортимент товарів та
роздрібні ціни. Знання потребують постійної підтримки.
|
1
|
Учень (слухач)
має незначні базові
навички і здатний
виконувати прості завдання у структурованому середовищі
відтворює на рівні розпізнання окремі компоненти професійних знань, ознайомлюється з
асортиментом товарів, цінами, на них
перевіряє кількість, масу, ціну, якість товару, що відпускається споживачу.
Знання потребують постійної підтримки.
|
Кваліфікаційний розряд
не встановлюється
|
|||
2
|
Учень (слухач )
має незначні базові
знання та відтворює під прямим
керівництвом на рівні розпізнання основні елементи (фрагменти) навчального
матеріалу пов’язаного з правилами продажу товарів у структурованому середовищі. Знання потребують
постійної
підтримки
|
2
|
Учень (слухач) під
прямим керівництвом відтворює на рівні розпізнання окремі компоненти
професійних знань, пов’язаних з доглядом за електромеханічним обладнанням.
Знання потребують постійної підтримки
|
Кваліфікаційний розряд
не встановлюється
|
|||
3
|
Учень (слухач ) має незначні
базові знання та
відтворює під прямим
керівництвом на рівні розпізнання основні елементи (фрагменти) навчального
матеріалу пов’язаного з: виконуванням
окремих елементів при роботі з електронним контрольно-касовим апаратом
у структурованому середовищі. Знання потребують
постійної підтримки
|
3
|
Учень (слухач) має
незначні базові
навички і здатний під прямим керівництвом відтворює
на рівні розпізнання окремі компоненти
професійних знань , пов’язаних з отриманням чеків по кодованому
товару. Знання потребують постійної підтримки
|
Кваліфікаційний
розряд не встановлюється
|
|||
ІІ
рівень - середній
|
|||
4
|
Учень (слухач ) має обмежений
обсяг знань та
більш широкі компетенції, які є
в основному конкретними і
загальними за характером.
Відтворює основні
елементи (фрагменти) навчального матеріалу пов’язаного з правилами розрахунку
із споживачами. Застосовує знання під
керівництвом викладача у
контрольованому середовищі.
Несе часткову відповідальність за
своє навчання.
|
4
|
Учень (слухач) ) має обмежений
обсяг навичок та
більш широкі компетенції, які є
в основному конкретними і
загальними за характером.
Відтворює окремі компоненти професійних знань: виконує окремі елементи
при роботі з електронним контрольно-касовим апаратом: заправляє контрольну і
касову стрічки, підраховує вартість покупки, прибирає нереалізовані товари і
тару.
Застосовує
навички під керівництвом майстра
виробничого навчання у
контрольованому середовищі.
Несе часткову відповідальність за
своє навчання.
|
5
|
Учень (слухач
) ) має обмежений
обсяг знань та
більш широкі компетенції, які є
в основному конкретними і
загальними за характером.
Відтворює основні
елементи (фрагменти) навчального матеріалу пов’язаного з: перевіркою
найменування, кількості, ціни та
якості товару, знає асортимент та роздрібні ціни товарів, правила і норми охорони праці і виробничої
санітарії.
Застосовує
знання під керівництвом викладача
у контрольованому середовищі. Несе часткову
відповідальність за своє
навчання.
|
5
|
Учень (слухач) ) має обмежений
обсяг навичок та
більш широкі компетенції, які є
в основному конкретними і
загальними за характером.
Відтворює основні
прийоми і технологічні операції пов’язані з: перевіркою цін та якості товару,
виконує основні прийоми при роботі з електронним контрольно-касовим апаратом
(заправляє контрольну і касову стрічки, записує показання лічильника, отримує гроші, розміщує їх у грошовому ящику,
видає здачу. Застосовує навички
під керівництвом майстра
виробничого навчання у
контрольованому середовищі.
Несе часткову відповідальність за
своє навчання.
|
6
|
Учень (слухач ) має обмежений
обсяг знань та
більш широкі компетенції, які є
в основному конкретними і загальними за характером.
Відтворює основний
навчальний матеріал пов’язаний з: порядком одержання, зберігання і видавання
коштів.
Застосовує
знання під керівництвом викладача
у контрольованому середовищі. Несе часткову
відповідальність за своє
навчання.
|
6
|
Учень (слухач ) має обмежений
обсяг навичок та
більш широкі компетенції, які є
в основному конкретними і
загальними за характером.
Відтворює основний
навчальний матеріал пов’язаний з:
контролем чіткості реквізитів на чековій і контрольній стрічках, переводить
нумератор на нулі, встановлює дататор, одержує розмінну монету, розміщує в
касовій шухляді. Застосовує навички під
керівництвом майстра виробничого
навчання у контрольованому середовищі. Несе часткову
відповідальність за своє
навчання.
|
ІІІ
рівень - достатній
|
|||
7
|
Учень
(слухач) має широкі загальні питання
та базові теоретичні
знання , визначається здатність
виконувати завдання під
керівництвом.
Відтворює суть
основних положень навчального матеріалу пов’язаного з роботою електронного
контрольно-касового апарату, визначенням платоспроможності державних грошових
знаків. Відповідає за власне
навчання.
|
7
|
Учень (слухач ) має широкі загальні питання
та базові практичні
знання , визначається здатність
виконувати завдання під
керівництвом. Має
конкретний обмежений досвід
практики.
Відтворює основні
професійні знання, та правильно виконує прийоми і технологічні операції, пов’язані з роботою з електронним
контрольно-касовим апаратом, на рівні розпізнавання може провести денні
звіти, прибирає нереалізовані товари і тару.
Відповідає
за власне навчання.
|
8
|
Учень (слухач) має широкі загальні питання
та базові теоретичні
знання , визначається здатність
виконувати завдання під
керівництвом.
Відтворює суть
основних положень навчального матеріалу, виконує основні елементи при роботі
з електронним контрольно-касовим апаратом.
Відповідає за
власне навчання.
|
8
|
Учень (слухач )
відтворює основні професійні знання, та правильно виконує прийоми і
технологічні операції, контролює терміни реалізації товарів
Має обмежений досвід практики у конкретному
аспекті роботи.
|
9
|
Учень (слухач) має широкі загальні питання
та базові теоретичні
знання , визначається здатність
виконувати завдання під
керівництвом.
Володіє основним
навчальним матеріалом, знає порядок виконання касових операцій.
Відповідає за
власне навчання.
|
9
|
Учень (слухач )
правильно виконує переважну більшість прийомів і технологічних операцій, пов’язаних з роботою з електронним
контрольно-касовим апаратом, підраховує вартість покупки, отримує гроші,
видає здачу, повертає грошу за невикористаний чек.
Має обмежений досвід практики у конкретному
аспекті роботи.
|
ІYрівень
- високий
|
|||
10
|
Учень (слухач)
має значні конкретні
теоретичні знання і навички.
Визначається здатність застосувати
спеціальні знання, навички та
компетенції і вирішувати проблеми
незалежно.
Виконує основні режими при роботі з
електронним контрольно-касовим апаратом.
Здатний до
самокерування при навчанні.
|
10
|
Учень
(слухач) має значні
конкретні теоретичні знання і навички. Визначається здатність
застосувати спеціальні знання, навички та компетенції і вирішувати
проблеми незалежно.
Виконує основні режими роботи з електронним
контрольно-касовим апаратом, підраховує гроші, здає їх у встановленому порядку
Здатний до
самокерування, має практичний
досвід у роботі
як у простих, так
і виняткових ситуаціях
|
11
|
Учень (слухач)
має значні конкретні
теоретичні знання . Визначається здатність
застосувати спеціальні знання, навички та компетенції і вирішувати
проблеми незалежно.
Володіє узагальненими знаннями навчального
матеріалу, знає правила експлуатації
електронних контрольно-касових апаратів
Здатний до
самокерування при навчанні.
|
11
|
Учень
(слухач) має значні
конкретні практичні навички. Визначається здатність
застосувати спеціальні знання, навички та компетенції і вирішувати
проблеми незалежно.
Володіє професійними знаннями у повному
обсязі та самостійно правильно впевнено виконує всі прийоми і технологічні
операції, необхідні для виконання даної роботи, пов’язаної з підготовкою товару до продажу,
звіряє суми реалізації з показниками касових лічильників.
Здатний до
самокерування, має практичний
досвід у роботі
як у простих, так
і виняткових ситуаціях
|
12
|
Учень (слухач)
має значні конкретні
теоретичні знання і навички.
Визначається здатність застосувати
спеціальні знання, навички та
компетенції і вирішувати проблеми
незалежно.
Виконує основні режими при роботі з
електронним контрольно-касовим апаратом, знає правила експлуатації сучасних
видів ЕККА.
Здатний до
самокерування при навчанні.
|
12
|
Учень
(слухач) має значні
конкретні теоретичні знання і навички. Визначається здатність
застосувати спеціальні знання, навички та компетенції і вирішувати
проблеми незалежно.
Володіє системними професійними знаннями в
повному обсязі та бездоганно виконує всі прийоми технологічної операції,
усуває дрібні неполадки.
Здатний до
самокерування, має практичний
досвід у роботі
як у простих, так
і виняткових ситуаціях
|
Критерії
кваліфікаційної атестації
випускника
з професії “Контролер-касир” код
4211
Рівень кваліфікації 2 категорія
Крім
вимог, передбачених критеріями оцінювання навчальних досягнень з професійної
підготовки за 3 категорією.
І рівень - початковий
|
|||
Бали
|
Знає
|
Бали
|
Уміє
|
1
|
Учень (слухач )має
незначні базові знання та відтворює на рівні розпізнання
основні елементи (фрагменти) навчального матеріалу підготовки товарів до
продажу. Знання потребують постійної
підтримки.
|
1
|
Учень (слухач ) має
незначні базові навички та відтворює на рівні розпізнання основні
елементи (фрагменти) навчального матеріалу при роботі з товарами на складі та
електронним контрольно-касовим апаратом у
структурованому середовищі.
Знання потребують постійної
підтримки
|
Кваліфікаційний розряд
не встановлюється
|
|||
2
|
Учень (слухач ) має
незначні базові знання
та відтворює у структурованому середовищі
на рівні розпізнання основні елементи (фрагменти) навчального
матеріалу пов’язаного з: підготовкою товару до продажу.
Знання потребують постійної
підтримки
|
2
|
Учень (слухач) має
незначні базові навички
та відтворює у структурованому середовищі окремі елементи з: прийомки
товару.
Знання потребують постійної
структурованою підтримки
|
Кваліфікаційний розряд
не встановлюється
|
|||
3
|
Учень (слухач ) має
незначні базові знання
та відтворює у
структурованому середовищі основні елементи (фрагменти) навчального
матеріалу пов’язаного з перевіркою наявності штрихового коду та інших
штрихових позначок на товарах.
Знання потребують постійної
підтримки
|
3
|
Учень (слухач) має
незначні базові навички
та відтворює у структурованому середовищі окремі компоненти професійних
знань, пов’язаних з перевіркою наявності штрихового коду та інших штрихових
позначок на товарах.
Знання потребують постійної
структурованої підтримки
|
Кваліфікаційний розряд
не встановлюється
|
ІІ рівень - середній
|
|||
4
|
Учень
(слухач ) має обмежений обсяг
знань та більш
широкі компетенції, які є в основному
конкретними і загальними
за характером.
Відтворює основні елементи (фрагменти)
навчального
матеріалу пов’язаного з:
підготовкою товару до продажу, а саме:
перевіркою найменування, кількості та якості товару, протиранням,
прикріплюванням ярликів.
Застосовує
знання під керівництвом викладача
у контрольованому середовищі. Несе часткову
відповідальність за своє
навчання.
|
4
|
Учень
(слухач) ) має обмежений обсяг
навичок та більш
широкі компетенції, які є в основному
конкретними і загальними
за характером.
Відтворює окремі компоненти професійних знань, пов’язаних з перевіркою
найменування товарів та прикріплює ярлики.
Застосовує
навички під керівництвом майстра
виробничого навчання у
контрольованому середовищі. Несе часткову
відповідальність за своє
навчання.
|
5
|
Учень
(слухач ) ) має обмежений обсяг
знань та більш
широкі компетенції, які є в основному
конкретними і загальними
за характером.
Відтворює основні елементи (фрагменти)
навчального матеріалу пов’язаного з: підготовкою товару до продажу, а саме:
перевіркою найменування, кількістю та якістю товару, знає асортимент та
роздрібні ціни товарів, пропонує нові
і взаємозамінні товари.
Застосовує
знання під керівництвом викладача
у контрольованому середовищі. Несе часткову
відповідальність за своє
навчання.
|
5
|
Учень
(слухач) ) має обмежений обсяг
навичок та більш
широкі компетенції, які є в основному
конкретними і загальними
за характером.
Відтворює основні прийоми і технологічні
операції пов’язані з: підготовкою товару до продажу, а саме перевіркою
кількості та якості товару.
Застосовує
навички під керівництвом майстра
виробничого навчання у
контрольованому середовищі. Несе часткову
відповідальність за своє
навчання.
|
6
|
Учень
(слухач ) ) має обмежений обсяг
знань та більш
широкі компетенції, які є в основному
конкретними і загальними
за характером.
Відтворює основний навчальний матеріал
загального характеру, а саме: проводить ідентифікацію товарів, надає покупцям
допомогу в пакуванні товару. Знає правила
і норми охорони праці,
протипожежного захисту, виробничої санітарії та особистої гігієни.
Застосовує
знання під керівництвом викладача
у контрольованому середовищі. Несе часткову
відповідальність за своє
навчання.
|
6
|
Учень
(слухач ) ) має обмежений обсяг навичок
та більш широкі компетенції, які є в основному конкретними
і загальними за характером.
Відтворює основний навчальний матеріал пов’язаний з: підготовкою товару до
продажу, а саме: консультує покупця про ціну, властивості і якість товарів,
пропонує нові та взаємозамінні товари, проводить ідентифікацію товарів, надає
покупцям допомогу в пакуванні товару.
Застосовує
навички під керівництвом майстра
виробничого навчання у
контрольованому середовищі. Несе часткову
відповідальність за своє
навчання.
|
7
|
Учень
(слухач) має широкі загальні питання
та базові теоретичні
знання , визначається здатність
виконувати завдання під
керівництвом.
Відтворює суть основних положень навчального
матеріалу пов’язаного з: підготовкою товару до продажу, знає порядок одержання, зберігання і
видавання коштів, контролює своєчасність наповнення асортименту товарів.
Відповідає за власне
навчання.
|
7
|
Учень
(слухач ) має широкі загальні питання
та базові практичні
знання , визначається здатність
виконувати завдання під
керівництвом. Має
конкретний обмежений досвід
практики.
Відтворює основні професійні знання, та
правильно виконує прийоми і технологічні операції, пов’язані з: підготовкою товару до продажу,
а саме: перевіркою. знає асортимент та роздрібні ціни товарів, знає порядок одержання, зберігання і
видавання коштів, правила продажу продовольчих
товарів проводить ідентифікацію товарів,
надає покупцям допомогу в пакуванні товару.
Відповідає за власне
навчання.
|
8
|
Учень
(слухач) має широкі загальні питання
та базові теоретичні
знання , визначається здатність
виконувати завдання під
керівництвом.
Відтворює суть основних положень навчального
матеріалу пов’язаного з: підготовкою товару до продажу, може закодувати
товар, поміняти ціну, знає основні
пакувальні матеріали та методи пакування товару.
Відповідає за власне
навчання
|
8
|
Учень (слухач ) відтворює основні професійні
знання, та правильно виконує прийоми і технологічні операції, пов’язані з: підготовкою товару до
продажу, розміщенням і викладкою з
допомогою майстра виробничого навчання може закодувати товар, поміняти
ціну.
Має обмежений досвід практики у конкретному
аспекті роботи.
|
9
|
Учень
(слухач) має широкі загальні питання
та базові теоретичні
знання , визначається здатність
виконувати завдання під
керівництвом.
Володіє основним навчальним матеріалом пов’язаним з: підготовкою товару до
продажу, а саме: основні правила оформлення прилавочних внутрішньо магазинних
вітрин.
Відповідає за власне
навчання.
|
9
|
Учень (слухач ) володіє основними
професійними знаннями та правильно виконує переважну більшість прийомів і
технологічних операцій, бере участь в оформлені прилавочних і внутрішньо
магазинних вітрин
Має обмежений досвід практики у конкретному
аспекті роботи.
|
ІV рівень - високий
|
|||
10
|
Учень (слухач) має значні
конкретні теоретичні знання і навички. Визначається здатність
застосувати спеціальні знання, навички та компетенції і вирішувати
проблеми незалежно.
Володіє глибокими, міцними знаннями навчального матеріалу, контролює
своєчасність наповнення асортименту товарів, знає порядок роботи в системі
єдиного вузла розрахунку
Здатний до
самокерування при навчанні.
|
10
|
Учень (слухач) має
значні конкретні теоретичні
знання і навички. Визначається
здатність застосувати спеціальні
знання, навички та компетенції і
вирішувати проблеми незалежно.
Володіє професійними знаннями, передбаченими
навчальною програмою, та самостійно, правильно, впевнено виконує всі прийоми
і технологічні операції, необхідні для виконання даної роботи, пов’язаної
з: підготовкою товару до продажу, а саме: контролює своєчасність
наповнення асортименту товарів, виконує основні режими роботи з електронним контрольно-касовим апаратом, складає акти по невикористаних чеках.
Здатний до
самокерування, має практичний
досвід у роботі
як у простих, так
і виняткових ситуаціях
|
11
|
Учень (слухач) має значні
конкретні теоретичні знання . Визначається здатність
застосувати спеціальні знання, навички та компетенції і вирішувати
проблеми незалежно.
Володіє узагальненими знаннями навчального матеріалу пов’язаного з:
маркуванням товарів, внутрішніми
штриховими кодами, знає порядок ведення
касового журналу та касової звітності.
Здатний до
самокерування при навчанні.
|
11
|
Учень (слухач) має
значні конкретні практичні
навички. Визначається здатність
застосувати спеціальні знання, навички та компетенції і вирішувати
проблеми незалежно.
Володіє професійними знаннями в повному
обсязі та самостійно правильно, впевнено виконує всі прийоми і технологічні
операції, необхідні для виконання даної роботи, веде касовий журнал, складає
касову звітність.
Здатний до
самокерування, має практичний
досвід у роботі
як у простих, так
і виняткових ситуаціях
|
12
|
Учень (слухач) має значні
конкретні теоретичні знання і навички. Визначається здатність
застосувати спеціальні знання, навички та компетенції і вирішувати
проблеми незалежно.
Володіє системними знаннями навчального матеріалу, виконує основні режими при роботі з електронним
контрольно-касовим апаратом та ваговимірювальним обладнанням та іншими
технічними засобами.
Здатний до
самокерування при навчанні.
|
12
|
Учень (слухач) має
значні конкретні теоретичні
знання і навички. Визначається
здатність застосувати спеціальні
знання, навички та компетенції і
вирішувати проблеми незалежно.
Володіє системними професійними знаннями в
повному обсязі та бездоганно виконує всі прийоми і технологічні операції,
необхідні для виконання даної роботи, пов’язаної з: підготовкою товару до продажу, виконує
основні режими роботи з електронним
контрольно-касовим апаратом , ваговимірювальним обладнанням та іншим технологічним обладнанням, приймає
участь у підготовці товарів до інвентаризації.
Здатний до
самокерування, має практичний
досвід у роботі
як у простих, так
і виняткових ситуаціях
|
Немає коментарів:
Дописати коментар